It’s high time we gave up

Ce de căcat e când te uiţi prea mult pe bloguri tumblr homosexuale pline de poze cu frig şi frunze şi zăpadă şi pizdese slăbănoage cu pulovere groase şi te-apucă nostalgia. Şi îţi spui ‘maicăăă, vine frigu’, uite ce mănuşi drăguţe are asta, uite câtă zăpadă şi uite…oamenii sunt fericiţi.’

Dar nu sunt. Aproape nimeni nu e. Şi frigul ăla simpatic, nederanjant sub puloverul de lână te înţeapă la maţe, de fapt. Şi îţi îngheaţă dejtele până în punctul în care nu ţi le mai recunoaste nici ecranul telefonului. Te face să înjuri numai cât de uiţi pe geam. Apoi pleacă câteva ore, timp în care trebuie să te plimbi cu haina-n mână, doar pentru a reveni şi mai naşpa. I might just hate this season.

 

Cred că ar trebui să semnăm o petiţie sau căcat, să ni se aducă iar vara. Vara fără examene, ohne Deutsch, cu căldură, Vamă şi muzică bună.

 

 

 

Ironia, acum mi-e insuportabil de cald.

5 thoughts on “It’s high time we gave up

  1. Little miss mood ruiner. De ce nu mă laşi să fiu naşpa vizavi de zăpadă?
    M-am hotărât. N-am nimic cu zăpada, am ce am cu frigul.

Leave a Potato

