Sunt un hater.

Chiar sunt. I hate almost everything. Urăsc frigul, căldura, 90% dintre conversaţiile pe care le port, societatea în general, zăpada şi multe alte căcaturi nedemne de a fi menţionate. Căcaturi a căror simplă existenţă mă scârbeşte.

 

Atât. Pur şi simplu am realizat că eu sunt un hater cu adevărat. 

I hate you.

 

 

Se întreabă cineva ce am făcut de revelion? Nu? Perfect. Am fost hater.

Ştiţi persoana aia enervantă, deosebit de nesimţită care nu bea la petreceri când toată lumea e pulă de la acool? Asta am făcut eu.

M-am aşezat într-un punct strategic şi i-am privit pe toţi. I-am analizat şi i-am judecat.

 

Şi am gustat din mâncarea făcută de Anthrax. Ceea ce, probabil, nu a fost o idee prea bună.

 

 

Meh.

One thought on “Sunt un hater.

Leave a Potato

