Ghinionul prostului, sau ce?

Mi-am propus, că tot a început 2013, că tot vine sesiunea, să mă duc naibii la toate cursurile şi să nu mai fac fiţe, cu toate că la unele merg efectiv degeaba. Dar mnoh.

Şi am mers eu frumos la civilizaţie germană, luni. Mi-am luat notiţe, noroc cu Andreea că mi-a adus foile, so on and so forth.

Şi m-am dus şi marţi. Şi nu oricum, ci după doar două ore de somn. Şi-am stat, frumos, de la 8 la 18, cu toate că profa de germană, în mărinimia ei, ne-a lăsat să plecăm cu o oră mai devreme şi că profesorul de LEC nu s-a prezentat. Ceea ce înseamnă 3 ore de stat de-a-n pulea [deampulea]. Am rezistat chiar şi la civilizaţie britanică unde doamna profesoară, preafericită să fie că nu îi ştiu numele să îi urez de bine, a reuşit să mă facă să aţipesc de două ori.

De ce voiam să mă plâng? Because fucking karma, that’s why. Astăzi nu am fost în stare să ma duc la cursuri. Şi…eu chiar îmi doream. Seriously, nu aş mai scrie chestia asta aici, dacă nu aş fi frustrată de treaba asta. Eu chiar voiam să ajung toată săptămâna. Căcatul este că am răcit. Şi nu oricum. Am răcit cu mucozităţi şi febră şi dureri de cap şi de oase şi de toate cele, ca la 80 de ani.

Şi mă simt atât de măruntă şi de amărâtă văzând că o prostie ca asta m-a oprit din a-mi îndeplini visul de fericire.

Now I’m just a whiny. Acum, că meditez profund la chestia asta, realizez că, dacă voiam cu adevărat să merg, ajungeam. Pula me’…

Eram mai mult decât decisă să merg mâine la şcoală. Trezirea la 6 şi toate cele. Am aflat, însă, accidental, că se mai ţine cursul. Sunt confuză. M-aş putea duce doar aşa, de dorul lelii, ca vodă prin lobodă, aiurea în tramvai sau cum mai vreţi voi, doar pentru a-mi păcăli creierul că sunt student conştiincios şi merg la scoală. Mă sacrific pentru…nevermind that.

Am în pat şerveţele şi hărtie ingenioasă cu vreo 10 kile de muci. Pariez că nu putea nimeni dormi la noapte fără această informaţie.

Leave a Potato

