Lăsaţi-mi Jegul în pace

S-au scris atât de multe despre Jeg încât am impresia că tot Bucureştiul îi ştie povestea. Şi sper să fie aşa.

Iubesc Jegul. Chiar îl iubesc.

Eu nu mă prea ataşez de oameni, în schimb am prostul obicei de a mă ataşa de locuri. Şi La Jeg este locul meu în Bucureşti. Al meu şi al altor câteva sute de studenţi. Dar e al meu.

Jegul îmi ţine studenţia. Şi dacă nu ai fost la Jeg…ai fost un student trist.

Iubesc până şi mâţa aia cu fiţe, care nu stă la mângâiat decât 5 secunde, după care se plictiseşte de tine.

Şi ştiţi care-i partea proastă? Vor să-l închidă.

De ce? De ce, pentru numele tuturor divinităţilor, ai vrea să închizi un astfel de loc? Ce suflet de mamă vitregă ar trebui să ai să poţi întrista atâţia oameni tineri si frumoşi?

Vreau să-l ştiu acolo când am nevoie de el. Vreau să am unde merge fără să văd fiţe. Să intru la oră de vârf şi să vânez un loc. Să pot accepta liniştită ca nişte oameni pe care nu i-am văzut în viaţa mea să stea la aceeaşi masă cu mine. Pentru că, after all, cam asta e esenţa socializării.

Şi…ăla e locul meu special. E locul meu şi al Dorinei şi al studenţiei noastre. Şi au cei mai buni cartofi prăjiţi. Şi cea mai delicioasă cafea cu lapte, deşi e doar o simplă cafea fără nimic special. Şi au bere la 4 lei. Seriously. Unde mai găseşti bere la 4 lei?

Şi…şi nu ştiu, băi. Mie chiar îmi place. Şi chiar mă simt bine acolo, indiferent de cât fum de ţigară este şi indiferent de cât de încet se aude muzica. Muzică bună, by the way.

Şi Dan, Ionuţ şi Laur sunt cei mai drăguţi barmani evăr, la fel şi restul personalului care sunt cei mai băieţi. ( :

Cineva să-i oprească pe ăi mari şi tari să-l închidă. Şi să-mi distrugă şi mie fericirea de student.

Pe 16, mercuri, se decide ce se întâmplă.
Mai multe detalii despre poveste găsiţi aici.

Şi aici pagina eventului de pe facebook.

Lăsaţi-mi Jegul în pace.

Leave a Potato

