Post de sesiune

Acesta este un articol despre sesiune.

Acum mă plâng de cât de naşpa e sesiunea,

de câte examene am,

de cum nu am chef de învăţat.

Aici fac o glumă despre cum peretele din faţa mea e mult mai interesant decât cursul pe care îl citesc.

Şi aici spun, cu cele mai elevate cuvinte din vocabularul limbii române, cum o să ajung să lucrez la McDonald’s.

Închei printr-o nepăsătoare urare de bine către toţi studenţii.

Şi gata, am scris un articol pă trend. M-am integrat.

Leave a Potato

