Maraton? Aprilie.

M-am înscris în Maratonul de Lectură organizat de Revista de Povestiri, casa celebrului Motanov

În principiu, nu am nevoie decât de ceva timp. Dar event-ul ăsta mi-a adus aminte de perioada mea de glorie când nu făceam decât să stau în casă sau să citesc pe sub bancă la ora de istorie. Şi când mă cunoşteam cu toate bibliotecarele de la V.A Urechia, trăiască-le guma de mestecat şi cafeaua de pe mese.

Acum ar trebui să-mi fie ruşine. Şi-mi este. Mă căiesc amarnic. Nu cred că am citit mai mult de 10 cărţi de când mi-am mutat organismul la Bucureşti. E drept, nu mai am mult timp liber. Dar atunci dau de el prefer să fiu un golan şi să ies din casă. 

Aşa că am profitat de ocazie pentru a reveni pe calea cea dreaptă. Mulţumesc, Mire, că mi-ai dat de veste şi nu m-ai lăsat să zac în ignoranţa în care mă aflam.

 

Şi abia aştept aprilie. Nu doar pentru maraton, dar aşa…

să se mai încălzească şi să citesc cu Vlad (it’s a promise, right?) şi să vină Vladimir şi să văd rezultatele proiectelor la care lucrăm acum. Să vină ziua mea şi să mă mai plâng de bătrâneţe. Şi poate îmi găsesc şi un job până atunci.

 

Iniţial, am vrut să pun un titlu din care să mi se înţeleagă nerăbdarea legată de aprilie. Dar partea din mine mai puţin raţională îmi spune că nivelul entuziasmului este direct proporţional cu nivelul dezamăgirii aşa că încerc să mă prefac că sunt zen. Poate merge.

 

I think I long for the spring.

2 thoughts on “Maraton? Aprilie.

  1. stolenimg says:

    Buna, daca nu te deranjeaza, as dori sa discut ceva cu tine, insa am observat ca nu ai o pagina de contact ca sa-ti pot trimite un mail sau sa vorbim pe mess. Daca ai putea sa-mi lasi un id de contact, ti-as fi recunoscatoare.
    Imi cer scuze de deranj

Leave a Potato

