Luptând pentru o cauză nobilă

Image

 

 

În momentul în care te găseşti în ipostaza lucrului albastru şi dubios realizezi că, de fapt, situaţia nu e atât de amuzantă pe cât părea a fi.

That picture pretty much sums up my day. E un .gif, people, iar wordpress e scumbag, deci click pe el. Meh.

 

Şi da. Aparent, liceeni se feresc de pliante informative ca dracu’ de tămâie. Parc-ar avea alergie, sweet cheesus. Mă simţeam ca un martor al lui Iehova de fiecare dată când intram în spaţiul existenţial al vreunui elev, respirându-i aerul, întinzându-i pliante în suflet. Aveţi un minut pentru domnul nostru FLLS?

NO, FAK U.

 

Note to self: Ruki, nu mai fi nesimţită cu oamenii care îţi întind pliante pe stradă. Fucking karma strikes back.

 

Şi iar mă plăng deampulea. N-a fost aşa groaznic. Cu excepţia vacii rumegătoare de orbit cu clipit convulsiv şi mişcare incontrolabilă a globilor oculari. O voi lovi. Cândva.

One thought on “Luptând pentru o cauză nobilă

  1. Exact același lucru am simțit la primul infodesk pentru Smile… Zâmbăreț eu, ”doriți să…” ”NU!”. Am rămas traumatizat, dar nu pentru mult timp, ce să-i faci, așa-s timpurile….

Leave a Potato

