Blogmeet FLLSist – am supravieţuit

Băi. Deci nu credeam că putea fi atât de amuzant. Iniţial, m-am dus acolo plină de zăpadă şi cu nervii la pământ, crezând că voi participa la o discuţie serioasă despre platforme de blogging, subiecte pe val şi avantajele domeniilor proprii.

Oh, no, sir. It was, actually, FUN. De fapt, de ce m-aş fi aşteptat la altceva de la oamenii ăştia tineri, deştepţi şi cu simţul umorului? 

Şi mi s-au mai deschis ochii. Mi s-a spus că bloggingul pe bune nu înseamnă doar ştiri de actualitate, tutoriale IT, politică şi literatură. Şi am învăţat chestii noi de la oameni cu mai multă experienţă decât mine.

 

Poze n-am, că asta mi-s eu. Fără poze. Când le primesc de la fete, dau un edit. Să par şi eu mai profi.

 

All in all, mulţumesc Gabi şi Oli pentru iniţiativă şi informaţii, precum şi fetelor prezente, ale căror linkuri nu le am acuş pentru că mi-am uitat lista La Copac. Dar o voi găsi. Şi le veţi găsi şi voi în lista de blogroll. ^^

Să ne mai tot întâlnim, zic. Şi la mai mare.

Edit:
Blogspot-eri
Denisa
Alma
Anca
Andra
Eva
Şi şmecherii cu domeniu:
Radu
Gabi
Olivian

 photo DSC0079.jpg

Leave a Potato

