Industrial piercing FAQ

Pentru că am primit atâtea întrebări legate de ‘drăcia aia din urechea ta‘ încă de când l-am amplasat, am ajuns la concluzia că ar fi cazul să scriu un FAK U or something. So.

1. Doare?

Aha. Doare. Rău. Să nu vă lăsaţi păcăliţi de cei care spun că nu.

Treaba e în felul următor. Se dau două găuri. Una în cartilaj, în vârful urechii (de obicei e prima), a doua pe jumătate în cartilaj pe jumătate în…lob. Şi doare.
Nu se face anestezie, pentru că s-ar face degeaba. Cartilajul nu amorţeşte.

2. În cât timp se vindecă?

Complet? 6-12 luni. Poate mai mult. Mai puţin – slabe şanse.

3. De ce nesimţiţii ăia dau găurile cu acul?

Nu sunt jăvruţe şi nu le place tortura. Sunt oameni care ştiu ce fac. Niciodată găurile din cartilaj nu se dau cu treaba aia de găurit pentru că îţi răneşte destul de rău cartilajul din jurul găurii. Besides, pierce-urile făcute cu acul, oriunde, sunt mult mai delicate şi se vindecă mai repede.

4. Cam cât costă?

Eu am dat 100 ron la Costea Tattoo, Galaţi. Iniţial, am vrut să mi-l fac în Braşov şi era doar 50 ron. Bănuiesc că depinde. My point is, şi nu pot insista destul asupra chestiei ăsteia CAUTĂ UN SALON DE ÎNCREDERE. Dacă te duci să-ţi facă găuri un prieten de-al prietenului vărului tău în subsolul vecinului unde vă ţineţi voi petrecerile şi apoi faci diftai infecţia şi îţi taie urechea, atunci îţi meriţi soarta.

5. Metal sau plastic / nylon?

Când te duci acolo, ar trebui să te întrebe dacă preferi bară de metal sau nişte plastic/nylon în loc. Metal, zic. Dacă vrei să fii bad-ass, fii până la capăt.

Marea majoritate sunt făcute din titan în eventualitatea în care eşti alergic la metal. Aparent, totuşi, cele din plastic ar fi mai uşor de purtat. Dar gâdeşte-te că, la un moment dat, vei vrea să-l înlocuieşti cu unul normal, adevărat. Eh, va trebui să aştepţi până se vindecă destul cât să-l poţi scoate fără probleme. Ceea ce înseamna nu mai puţin de două luni.

Deci, titan. Way better, way cooler.

6. Cum îngrijeşti un piercing industrial?

Basically, la fel ca pe un pierce normal. Mă rog, două. Eu am folosit Betadine vreo două luni, de două ori pe zi. Am auzit discuţii cum că nu ar fi indicat, că Betadine nu lasă rana să se vindece. It worked well for me. După vreo două luni, începusem să-l curăţ ceva mai răruţ cu apă oxigenată, după care am trecut pe săpun antibacterian. Şi, mă rog, s-a vindecat.

Nu dormi pe el. Bineînţeles, nici măcar nu vei putea face asta. Doare ca dracu’. Doare cât îl atingi uşor în primele două săptămâni.

Încearcă să-l răsuceşti când îl cureţi, să poţi curăţa rana şi pe interior. Oricât ar durea.

Evită să-l ţii sub păr, evită să-l agăţi în haine, clăteşte cât mai bine urechea după ce-ţi speli părul să nu rămână şampon pe-acolo. N-o să-ţi placă.

Also, nu curăţa zona cu vată. Pe cât posibil, foloseşte discuri demachiante sau comprese/faşe. Înţelegeţi voi la ce mă refer. Vata lasă reziduuri.

Nu te speria dacă faci mici umflături pe lângă. E oarecum normal, dacă te loveşti sau dacă îl agăţi în ceva. Bineînţeles, e evitabil.

Altceva? Nu mai ştiu. Dacă ai un job mai conservator, nu cred că vrei să fii văzut purtând aşa ceva. Dar, bineînţeles, mă gândesc că o persoană care lucrează într-un astfel de mediu nu vrea să-şi pună industrial în ureche. E una dintre legile naturii.

Dacă mai are cineva vreo întrebare, leave a comment potato. Răspund şi mă simt importantă.

Also, dacă ţi s-a părut folositor şi te-ai descis să-ţi faci, lasă o poză să văz şi eu.

Aista-i al meu.
 photo WP_000384.jpg

8 thoughts on “Industrial piercing FAQ

  1. Ana says:

    Hei, Salut! De ceva vreme a trebuit sa renunț la flash și să fac operație pt a scăpa de el, job..anyway, nu aceasta este ideea, ci faptul ca nu am putut renunța complet la piercing-uri , de mult îmi doream un industrial , așa că acum vreo 3 săptămâni am decis sa trec la treaba. M-am dus la un salon Ok , în București, tipul super, a durut, dar nu a fost nici o problemă, sunt obișnuită cu durerea de la pierce-uri. Însă ideea este că în partea de jos s-a făcut o umflătura și cam doare. Rău. L-am dat mereu cu Baneocin crema și pudră. Combinate. Ar fi cazul sa mă duc la salon, sau se va vindeca și este perfect normal? Mulțumesc anticipat

    • Zona din jurul găurilor o să fie foarte sensibilă câteva luni. Şi o să se umfle destul destul de des, la orice contact mai dur. Sau chiar dacă îţi agăţi părul în piercing. Umflăturile sunt normale şi, după ce trece una, s-ar putea să apară alta. Dar, dacă nu îţi trece în două-trei zile şi eşti îngrijorată, du-te la salon şi roagă-i pe cei de acolo să te ajute cu ceva. Încearcă să păstrezi zona aia cât mai curată şi dezinfectată, ţine-ţi părul strâns, ai grijă să clăteşti bine şamponul la duş şi, most important, nu dormi pe partea aia. Nu că ai avea cum, but still. :)))
      Enjoy your industrial. >:D<

  2. LOPPIE skillz says:

    Miam făcut acum o săptămână unu în cartilaj dar nu sus e mai la mijloc ma doare de mor ce sa ma fac dă-mi un sfat.

    • Stop touching it, man. O sa-ti treaca repejor daca nu il atingi/agati in chestii. Si asigura-te ca e curata zona aia mereu ca sa nu te trezesti cu vreo infectie.

Leave a Potato

