Bahaha, lol, am fost la Mes Quins

Şi, sincer, n-aveam niciun chef. Silviu Gherman (bănuiesc că toată lumea cunoaşte acest personaj mirobolant) a lansat Hârtiile Masculului în Control. După – concert.

Şi nu voiam să merg, că fusesem cu soră-mea la shopping, ca nişte domnişoare ce suntem şi mai era şi Noaptea Cărţilor Deschise pe Lipscani, care a fost un mare căcat, dar meh.

Dar m-am dus, la doleanţele lui Vlad, mai mult. Şi, soon, lipsa mea de chef a dispărut.

I-am cumpărat cartea, că d’eh, fusese lansare în principal. Mi-a semnat-o şi mi-a spus că mă ştie şi mi-a explodat ce era de explodat în mine (ego-ul? sufleţelul meu mic şi meschin? ovarele?) – whatever.

Şi, hahaha, concertul a fost mirific. Până la un punct, când s-a îmbătat Ovidiu, apoi a devenit doar amuzant.

Dar lăsaţi-i să treacă, doar sunt artişti.

Tipii ăştia chiar au prezenţă de spirit şi umor. Şi fac echipă bună. A se vedea Silviu şoptindu-i versurile în ureche unui Ovidiu beat. Sau ţinându-i foile în faţă. Sau scuzându-l în faţa publicului după concert, când a dispărut ca măgaru-n ceaţă. Sau, mă rog, în baie. Same difference.

Şi chiar dacă nu sunt eu fană a genului ăstuia muzical, I had a great time. Şi, nah, nu în mod special pentru muzică, dar, oh, the joy, they have teh funniez inside.

– Cine ştie versurile de la Felicidad, că ne-am pierdut foaia.
– Nimeni? Ok, le căutăm pe net.

Sper să mai ţină concerte, serios. Eu, personal, mă duc cu cea mai mare plăcere.

Şi poate vă las şi o recenzie a cărţii în viitorul apropiat.

 photo WP_000430-1.jpg

Leave a Potato

