Nu mă luaţi de aici!

  Urăsc realitatea şi nu vreau să am nimic de-a face cu ea. Nu vreau să mă ridic de pe acest confortabil fotoliu pentru a întreprinde acţiuni constructive sau utile în orice fel societăţii. Nu vreau să învăţ pentru parţial, să fac ordine sau să-mi schimb hainele. Vreau să putrezesc aici, să-mi dau duhul în faţa laptopului, să mă transform într-un nap.

Lăsaţi-mă să nu trec, sunt artist.

Sunt atât de frustrată de faptul că va trebui să devin psihic, fizic şi social activă încât îmi vine să scriu tot articolul fără pauză între cuvinte, pentru a încerca să vă fac să-mi înţelegeţi durerea.

Trecând la chestii random:

– D.Gray-man este o serie foarte bună şi încă încerc să-mi dau seama de ce am refuzat să o încep mai devreme.

– Mi-au furat câinele.

– De câteva zile am 19 ani şi nu mai pot să totally relate cu 18 ani de la Vama Veche, ceea ce mă face o persoană foarte tristă, în interior.

– Honey and Clover e dubios de plictisitor şi static; nu înţeleg de ce e atât de popular.

– NU am fost în Vamă de 1 mai. NU am ieşit din casă de 1 mai. Nu sunt frustrată absolut deloc din cauza asta, dar am fost întrebată de prea multe ori ce am făcut. NIMIC *rainbow*

– Am reluat pentru A TREIA OARĂ Nana şi încă îşi mai face de cap cu creieraşul meu şi, aparent, cu sentimentele mele de domnişoară, bine ascunse, de altfel. 

Aşa că tind să am o stare de tot căcatul. Şi, în acelaşi timp, nu. Nici nu ştiu de ce am scris toată prostia asta. Poate am devenit bipolară.

 

Cert e că nu vreau să plec la Bucureşti. Vreau să stau aici şi să mă uit la animu toată viaţa mea cea mizerabilă.

 

Also

Image

Leave a Potato

