Bronz de tractorist

Şi nu e decât jumătatea lui mai.

Mai am puţin şi trec printr-un tub întreg de Iwostin Solecrin SPF 30. Normal că nu am niciodată bani dacă pielea mea are nevoie de mentenanţă la nivelul ăsta.

Inventar până acum:

1 x dungă de ceas

1 x dungă masivă de brăţări

2 x dungă de mânecă tricou

2 x vagă dungă maieu. Refuz să scriu maiou.

3 x urmă inel.

Am fost nevoită să port rochie at some point. Diferenţa dintre mâini şi picioare? Doar vreo trei-patru nuanţe.

De parcă aveam nevoie de bronz or smth.

Sunt frustrată.

Vreau să mă închid în casă şi să mă ascund în spatele draperiilor din dormitor. Că-s mai opace.

Anul trecut am reuşit să mă bronzez ÎN MAŞINĂ, în drum spre MUNTE cât să mi se vadă dunga de la pantaloni. Cu ce am greşit? Am fost Hitler într-o viaţă anterioară?

Vreţi bronz, gagici? Vi-l dau pe-al meu. Păstraţi-l liniştite şi bucuraţi-vă de el. Eu mai am şi de anul trecut, chiar.

Care e următorul pas? Dungi de la ochelari pe faţă?

 photo 7381544d-a511-4be8-acd2-4a57d2648e85.jpg

Leave a Potato

