Cum să înveţi pentru sesiune. Ghid practic.

Pentru că am auzit foarte mulţi studenţi vorbind despre faptul că nu se pot organiza eficient atunci când vine vorba de învăţat pentru examene, m-am hotărăt să împărtăşesc din vasta mea experienţă. Această simplă metodă nu dă greş.

1. Roagă-ţi colegii să îţi dea cursurile care îţi lipsesc.

2. Îndepărtează orice lucru care îţi poate distrage atenţia – computer, televizor, telefon, dezordine, muşte.

3. Aşază-te confortabil la birou/pe jos/pe pat.

4. Plângi.

5. Uită-te la un anime pe care l-ai mai văzut cel puţin o dată, scrie pe blog, fă-ţi cont pe tumblr. Orice e acceptabil.

Atenţie: Pot apărea efecte secundare de tipul mustrărilor de conştiinţă. În acest caz, aminteşte-ţi că eşti un copil deştept şi talentat şi nu ai nevoie de facultatea asta. Poţi deveni actor, muzician sau politician.

Nu te panica.

(Mâine am examen la germană. Nu ştiu niciun căcat.)

7 thoughts on “Cum să înveţi pentru sesiune. Ghid practic.

  1. Don’t worry, chiar si cu “vezi un anime, fa-ti cont pe tmblr” vei trece examenul. Eu iti urez sa-l treci cu nota mare! Ai dreptate, de plans se plange la inceput. La inceputul fiecarei materii.

      • Ah, trecutul glorios!;)) Da, in sesiune le vedeam pe majoritatea, parca asa dinadins imi faceau cu ochiul! Dar eu mai degraba eram disperata dupa citit fanficuri si vazut amv-uri pe youtube decat vazut anime-uri. Si cont tumblr imi vine abia acum sa imi fac, pentru ca am gasit persoane sa follow. De altfel, wordpressul imi ajunge! Nu sunt eu atat de activa cat ar trebui. Si da, am vazut ultimul film Naruto cu 2 zile inainte de examenul la hemato. Didn’t regret it.

    • We meet again sugarhighDD :)) Ma si speriasem cand vazui ca e un comment de la cineva sugarhigh…

      Si da, punctul 5 este mandatoriu. Eventual cu culcat la 2-3-4 dimineata fara sa iti fi invatat ceva anume.

      O sa fie ok la germana! >:D< Ich wünsche dir viel Glück!

Leave a Potato

