Search terms sau Cum se amuză Ruki în miez de noapte

Faptul că mulţi ajung pe ăst blog în urma căutării unor căcaturi ar trebui să-mi dea de gândit. Dar, până una-alta, amuzaţi-vă şi voi.

Cred că ar trebui să le trec pe categorii, so.

Labă tristă

boobs running free

bouncing boobs running

boobs running

ichigo 100% boobs

Nu, dragii mei. Nu găsiţi aici sexuţ.

Spodermon

ce inseamna potatoes

que come brontozauria

ce e un hater

Sper că nu sunteţi la facultate.

Oameni suferinzi

m-am bronzat ca tractoristii cu ceas

bronz de tractorist

m-am bronzat ca tractoristii

I FEEL SO SORRY FOR YOU HERE HAVE MY SYMPATHY

demfeels.jpg

Multe vin de la oameni care se întreabă cum să înveţe pentru sesiune, de la oameni care au citit Burned Alive, oameni care vor să-şi pună industrial şi gagici care vor desuuri sfâşiate.

Dar vine partea mea preferată.

cintecu cu cuvintele hop mai ruchi

poze dinmuzici

sunt eu am vrut sa-l fac

poze maieuri feelgood

wat

Ce-aţi fumat, că pare tare?

cum iti dai tag in kulture

Tu eşti unul dintre motivele pentru care locul ăla suge puli.

nu stiu germana si maine am examen

OMG ARE YOU MY BROTHER OR SMTH

se va face o continuare la d.gray man

Make them do it and I’ll give you a prize.

Ştiţi ce-i mai grav? Mai mult de jumătate dintre entries au fost căutate de cel puţin două ori.

Ce am făcut să merit asta?

Mă frustrează că nu pot să google analytics dacă nu am domeniu propriu pe wordpress şi nu pot vedea toate search terms. În jur de 100 sunt trecute la unknown. DAMN YOU, WORDPRESS. Imaginaţi-vă ce comoară şade acolo. :<

2 thoughts on “Search terms sau Cum se amuză Ruki în miez de noapte

Leave a Potato

