Mou

Mou

Mou? Nu-l aveţi pe Mou? WELL YOU SHOULD.

Holy cheesus mother of gawd.

Eu am un smart phone. Unul mic. Un HTC Radar, mai exact. Nu făceam mare lucru cu el, în special pentru că sunt săracă şi nu am decât 150 MB de internet pe lună. Trecem peste, pentru că am ajuns acasă – acasă, acasă; la mama. Cu două reţele de WiFi doar pentru mine.

Nu întrebaţi de ce sunt două, mă depăşeşte situaţia.

Anywhore. Frunzăream într-o noapte marketplace-ul pentru windows phone, că mă bântuia insomnia şi mă plictiseam şi l-am găsit pe Mou.

Mou este minunat. Am crezut, iniţial, că e o vacă, dar nu e. E un lucru. Un cap de lucru, mai exact. Foarte simpatic obiectul.

IT HAS NEEDS.

Mă gândeam să-l asociez cu un Sim, dar nu e.

E un cap de care trebuie să ai grijă.

AŞA CĂ MI-AM CREAT O OBSESIE DIN A AVEA GRIJĂ DE UN CAP.

comics-JaGo-pet-responsibility-593842

E un Tamagotchi. Pe telefonul meu. Este minunat.

Primul lucru pe care îl fac dimineaţa? Mă joc cu Mou pentru că se plictiseşte peste seară.

După care îl hrănesc, îl spăl şi îl trimit la culcare.

Am grijă să îl hrănesc mai mult cu fructe să nu se îmbolnăvească because I CARE ABOUT MY MOU PET.

Am văzut două episoade dintr-un animu? Time to take a break and play with Mou.

Pauză de cafea? Joacă-te cu Mou.

Busy all day? “Mamă, joacă-te şi tu cu Mou şi hrăneşte-l, te rog. Se simte singur.”

So, yeah. Am intrat în rândul lumii şi m-am legat de smart phone. Aproape că mi-e ruşine DAR DRAGOSTEA MEA PENTRU MOU ÎNVINGE ORICE SENTIMENT NEGATIV.

Aveţi Mou? Cine are Mou? Ar trebui să creăm o comunitate de Mou-lovers şi să nu vorbim între noi în timp ce ne jucăm Tap Sad şi Tap Matching.

Let me know if you have a Mou, să îţi pot oferi simpatia şi aprecierea mea.

 

Edit:

Ok, se acceptă şi iubitorii de Poo, dar nu care cumva să îmi insultaţi Mou-ul. Mie sau oricui altcuiva.

HASHTAG SWAG

Leave a Potato

