Mie nu-mi place TrooperLiceulCimitir

http://www.youtube.com/watch?v=zOkJ9ZukilI

Toată lumea vorbeşte despre TrooperLiceulCimitir şi toată lumea pune linkuri cu TrooperLiceulCimitir.

Mie nu-mi place TrooperLiceulCimitir.

Bine, mie nu îmi plac Trooper, în mod special, cu toate că solistul are o voce genială. Care sună cam forţat în TrooperLiceulCimitir, dar lasă.

Coaie, versurile lui Bacovia nu sunt pentru astfel de muzică. Nu ştiu dacă există vreo explicaţie pentru asta, dar, pur şi simplu, nu sunt. Sună ca dracu’. Nici măcar nu găsesc termen de comparaţie. Să cânte o soprană The Cat in the Hat mega-dramatic şi tot ar fi mai puţin nepotrivit decât ce au făcut ei.

Clipul.

Stai, ce?

A spus cineva death to all but metal? Mie aşa mi se pare.

Trebuie să mai menţionez skillurile actoriceşti ale lui Hrubaru?

TrooperLiceulCimitir, nu. Te rog, nu.

One thought on “Mie nu-mi place TrooperLiceulCimitir

  1. moody says:

    Inițial am zis că am fumat ceva nașpa și că am un trip nasol. P-ormă m-am gândit că n-am dușmani și prin urmare, de ce să-mi dea cineva țeapă ? Apoi mi-am dat seama că superbitatea de videoclip sau piesă, whateva, există. Atunci mi-a părut rău că nu era niciun trip nasol la mijloc.

Leave a Potato

