Crushul meu de adolescenţă

Avea impresia că nu sunt ca restul amicilor mei, că-s şmecheră şi am valoare şi mă situez deasupra tuturor lucrurilor şi obiceiurilor triviale ale societăţii contemporane, că sunt prea culă pentru crizele adolescenţei.

Că doar mai am puţin şi îmi părăsesc anii de -teen, pula mea…

Şi eram mândră că nu am avut niciun crush bolnav pe nimeni, fată sau băiat, accesibil sau vreo celebritate cu fiţe.

Foarte mândră.

Facem o excepţie de la tot ce înseamnă Kurt Cobain – asta e o obsesie şi despre obsesii nu vorbim. Cuvânt.

Revenind. Totul bine şi frumos, până în momentul în care a apărut perfecţiunea întruchipată, băiatul pe care cred că l-ar vrea şi Keanu Reeves. Şi mamă-sa.

Astfel că am ajuns să îmi petrec solitudinea orelor de vară dând replay la fiecare clip al lui de pe youtube şi bălind pe tastatură minute în şir, dorindu-mi cu disperare, pentru prima dată în viaţa mea, să locuiesc în SUA.

Şi scriu acest căcat de articol pentru a mă lăuda cu faptul că aş fi în stare să îmi vând casa, un rinichi şi juma’ de ficat şi să încep o nouă viaţă la mama dracului, prin Texas sau pe unde îi el, dacă mi s-ar oferi ocazia.

Ladies and gentlemen, Jon Cozart.

Şi, pentru că sunt ferm convinsă că nu sunt singura persoană din lume bolnavă după un cineva anume, vreau să vă aflu şi slăbiciunile voastre.

5 thoughts on “Crushul meu de adolescenţă

  1. Gherghinis Teodor says:

    Slabiciunea mea este si va ramane Emma Stone si vocea ei ” sexy as hell ” :3 .

Leave a Potato

