Cum mă voi transforma în Varg Vikernes

Dacă sunteţi oameni super religioşi…nu mă interesează, dar vă avertizez că sunt pe cale de a vorbi necuviincios despre casa domnului vostru.

                                

Ghimpele din coasta mea se prezintă sub forma a două sau trei difuzoare de dimensiuni apocaliptice agăţate de biserica de lângă mine. Acum, că există, asta nu m-ar deranja. Dar faptul că mă trezesc în fiecare blestemată zi de sărbătoare la ora 8 dimineaţa pentru că popa îmi urlă, practic, în urechi începe să mă calce pe nervi.

Aş vrea să ştiu motivul. Serios, mai există biserici care au aşa ceva? De ce ai face asta? Să audă CINE cântecele popii? Vere, dacă vrea cineva să te-asculte, vine dracului la biserică şi stă ţeapăn acolo până termini, îţi băleşte icoanele şi se cară acasă. Mi se pare logic.

Dar de când e toată lumea obligată să asculte slujba lor? La vreo 200 de metri mai încolo e o bierică protestantă. Nu am auzit niciodată nimic de la ei.

Biserica ortodoxă seamănă cu un manelist d-ăla jegos, plin de aur, care ascultă muzică pe stradă, la telefon, fără căşti.

Astfel că cea mai bună soluţie la care m-am gândit până acum este să urmez calea dragului meu Varg – îi dau foc.

 

Dacă aveţi idei mai bune, deşi mă îndoiesc că vor fi mai eficiente, împărtăşiţi-le cu mine. Dacă nu, sper să vă placă albumul meu de black metal scos din închisoare.

2 thoughts on “Cum mă voi transforma în Varg Vikernes

  1. Exista si alte biserici cu dotate cu asa dispozitive. in cazul meu cineva a scos firele din difuzoarele alea si acum nu se mai aud la fel de tare. Oops!

Leave a Potato

