Cum mă voi transforma în Varg Vikernes – Part II

Am precizat mai devreme principala mea problemă existenţială din ultima vreme.

Astăzi, unul dintre amabilii şi preacuvioşii preoţi servitori ai bisericii urlătoare a mai tras o linie pe lista motivelor pentru care aş vrea să dea nişte vin pe el în timpul slujbei sau alte chestii asemănătoare.

La ora 6:19 dimineaţa, dragul meu vecin, care, din întâmplare, este preot, tăia lemne (?) cu drujba (??) în spatele bisericii (???).

Îmbrăcat cu rochia obligatorie, acompaniat de soţie, probabil, şi de un neînfricat mânuitor (nu mântuitor) al magicului obiect, îşi făcea siesta de dimineaţă tăind, casually, nişte lemne şi trezind vecinii.

Mă gândesc că gestul a fost făcut dintr-o mărinimie fără seamăn – el ştie foarte bine că cine se scoală de dimineaţă ajunge departe şi a vrut să facă un lucru bun pentru sufletele enoriaşilor săi.

Nu şi pentru trupurile lor private de odihnă, dar meh. Mai contează asta?

Fun fact: după ce i s-a spus că aia nu e oră de bâzâit drujba pe o stradă unde oamenii normali dorm, el a spus că pe el nu îl deranjează, a luat o pauză de 5 minute şi a continuat.

NORMAL CĂ PE TINE NU TE DERANJEAZĂ, NINJA UMFLAT.

Ce se presupune că ar trebui să fac eu în situaţiile ăstea? Dacă dau foc bisericii se va face şi mai mult zgomot pentru că, probabil, vor începe reconstrucţia.

Cred că singura soluţie viabilă este ca data viitoare să mă postez undeva în raza lui vizuală şi să încep un ritual satanic cu găini şi unghii de om, poate m-o băga în seamă. Zic.

4 thoughts on “Cum mă voi transforma în Varg Vikernes – Part II

  1. Da, nu face nimic cu gainile! Cum crezi ca au aparut tulpinile pandemice de AH5N1? Unghiile sunt bune, si gandacii de bucatarie pentru ritualuri satanice.

  2. Aww, mersi de sugestii, guyse. ^___^
    O să folosesc şi nişte suc de roşii ca substitut pentru sânge de virgină. O să fie un fel de protest metaforic pentru Roşia Montană, să fiu pă trend.
    Văd cum incorporez şi cartofii in reţetă.
    Vă anunţ ce iese.

Leave a Potato

