Str8

Iaca, frate, îmi spălam eu dantura astăzi în baie când am zărit gelul de duș Str8 care stătea liniștit pe marginea căzii.

M-am revoltat. Puțin doar.

Decât puțin.

Și m-a lovit inspirația.

Eu știu ce voi face cu viața mea.

Voi inventa parfumul numit Homo6ual, pe baza transpirației unor bărbați din timpul partidei lor de sex. Între ei. Plus arome de Freddie Mercury, Neil Patrick Harris, Tom Ford și Marc Jacobs.

Cealaltă variantă va fi pe baza transpirației unor femei care tocmai au făcut sex una cu cealaltă. Plus arome de Ellen DeGeneres, Rosie O’Donnell, Cynthia Nixon și de alte femei frumoase.

 

Și vor fi cele mai minunate miresme. Și vor aduce pace în lume.

 

 

Am fost încântată de idee când am început să scriu asta, acum nu mi se pare nici măcar amuzant. :<

One thought on “Str8

  1. Oh dar este! Abia ti-am descoperit blogul si am citit cate ceva, bravo ca scrii ce gandesti si nu te pierzi intre alte pareri! Imi place nota ironica din fiecare postare, iar postarea asta e foarte comica si totusi e corecta si ai dreptate in ce zici ;)

Leave a Potato

