Iced Earth. Jaimie Lannister are o voce grozavă.

First of all, pot scrie toată chestia asta pentru că Vladimirus există. Aşa că, mulţumesc că exişti, pure maiden. De fapt, mersi pentru tot.

Trecând la subiect. Iced Earth au fost în Silver Church pe 28. Awesome stuff. Like really awesome. Au cântat şi Warbringer si Elm Street dar, chiar dacă sună shallow şi mai ştiu eu cum, m-am dus acolo pentru Iced Earth. Nu voi scrie niciun review de concert or stuff, o să fac doar nişte hate-ăreală.

First of all, mă întreb dacă m-am schimbat eu extrem de mult sau pur şi simplu nu mai ştiu să apreciez un concert. De fapt, erase that, am apreciat concertul extrem de mult. Dar, dacă în liceu eram plină de adrenalină şi ţopăiam şi dădeam din plete inexistente şi urlam din toţi bojocii, acum prefer să stau dracului liniştită şi să îi ascult pe ăia cu atenţie şi să mă holbez la ei ca ultimul creep de pe pământ.

About the hating part. Cu ce să încep?

1. Oamenii care vorbesc într-una. Serios, am venit să-i ascult p-ăia, nu pe voi. Chiar nu-mi pasă.

N-oi mai fi eu aşa trv kvlt ca-n liceu, but nobody fucks with my clique. Nimeni nu spune chestii naşpa despre formaţiile mele preferate, concerte şi metalheads. Dar uneori trebuie să le dau şi eu dreptate.

2. Am avut o răbufnire internă şi am vrut să-i crăp capul, la propriu, puştiului de lângă mine care mă lovea constant cu pletele peste faţă. Oameni buni, eu ştiu că e mişto să faci asta, dar chiar atât de greu este să analizezi, for fuck’s sake, spatiul liber din jurul tău şi să îţi dai seama dacă loveşti pe cineva sau nu? Eram la 1 minut distanţă să îmi bag mâinile în părul ăluia şi să îl lipesc cu faţa de podea.

3. Jon Schaffer îşi aruncă o pană. Undeva pe lângă mine, ca stăteam în faţa lui. În secunda imediat următoare, NAMILA DE OM din stânga mea îmi fute un cot în omoplat, mă calcă pe picior şi, imaginându-şi că-i tanc, se aruncă peste cei doi plozi mărunţei din dreapta şi îi lipeşte de pământ. ESTE. O. PANĂ. Puteai să le rupi gâtlejurile firave. AI DOI METRI, ÎN PULA MEA. Opreşte-te.

4. Tot zdrahonul ăsta îşi cheamă la un moment dat seamănul din cealaltă parte a clubului, urlând la el şi împărţind coate în stânga şi-n dreapta ca să-i facă loc. S-au postat exact în faţă. Vere, dacă ştii că eşti cât muntele, de ce nu stai puţin mai în spate, să-i laşi şi p-ăia mai mititei să vadă ceva? Eu nu mă plâng, da’ pe lângă mine erau două domnişoare care-mi ajungeau cu capul la ţâţe şi care nu reuşeau să vadă decât posterioarele lor.

5. Una dintre domnişoarele mai sus menţionate era pulbere, săraca, şi se gândea că ar fi o experienţă minunată să mă calce într-una, să mă lovească cu sticla de bere şi să îşi ceară scuze de fiecare dată. Da’ ea era mică şi betuţă.

Trecând peste. Citisem o groază de comentarii şi plângeri pe facebook a doua zi.

Frate, pe mine nu m-au deranjat fotografii. Da, au intrat în faţă, la un moment dat. Şi-au făcut oamenii pozele, o melodie sau două şi s-au tirat înapoi de unde au venit. Ce a fost aşa naşpa?

În al doilea rând, marii experţi veşnic nemulţumiţi pot suge pula. “Atmosferă de căcat.” “Sonorizare de căcat.” “Public naşpa.”

Du-te dracu’. Eu m-am simţit foarte bine şi ştiu sigur că nu am fost singura. Dacă vii la concert doar pentru a avea ce comenta, eşti un hater degeaba. Stai acasă.

Stu seamănă extrem de bine cu Jaimie Lannister după doi ani de captivitate. La asta m-am gândit tot concertul şi acum am un crush major pe el.

Basistul şi toboşarul au avut parte de mai multă atenţie decât the lead guitarist, ceea ce m-a amuzat puţin. Poate făcuse ceva rău înainte şi asta i-a fost pedeapsa.

Şi mai e o chestie parţial deranjantă, pentru mine cel puţin. Şi am observat că asta a devenit o practică obişnuită pentru majoritatea trupelor. La sfârşitul concertului, Schaffer ia o mână de pene şi le aruncă în public. Se dezlănţuie iadul, whatevs. Dar…nu ştiu. E un gest oarecum simpatic, dar mi se pare oarecum…în scârbă. Nu ştiu să explic de ce. Pana mea. (bad pun not intended)

Ah, da. Noul album e chiar awesome. Give it a try.

Am stat în depresie post-concert două zile şi încă mă mai apucă dacă ascult Blessed are you.

MAKE THESE GUYS COME BACK SOON.

Leave a Potato

