Zeppelin Pub

Zeppelin aka not your ordinary rock pub.

Zeppelin aka locul cu cea mai bună bere.

Zeppelin aka primul meu Martini.

IMG_7309-Edittt IMG_7323 - Copy

Cu ce naibă să încep? Cu deci. Academic.

Deci. Zeppelin e foarte mişto. Vă zic de pe acum, să nu mă pierd în idei mai târziu.

Mi-a fost descris de şăful ‘ăl mare (aka Victor Georgescu) drept ‘o cârciumă, dar nu una destinată consumatorului de rând’. Şi, sincer, nu cred că am văzut un bar de rock mai select decât Zeppelin.

În primul rând, ştii că o să-ţi placă dacă eşti amator de jazz, blues, rock şi metal. Ştii că o să-ţi placă dacă eşti consumator de bere bună. Ştii că o să-ţi placă dacă eşti o persoană decentă. Şi dispusă să scoată din portofel mai multişor.

Revenind la bere. Să vă spun eu de ce am decis de prima dată că îmi place Zeppelin Pub.

M-am uitat pe meniu (?) – cocktails, shots, spirits, wine, chapagne, beer. Ale, lager. Anglia, Scoţia, Irlanda, Germania, Belgia, Cehia, fructată, fără alcool bla-bla. What the actual fuck?

Am văzut bere Inferno.

Asta-i, tati. Să vezi ce hardcore o să fiu.

Şi primesc lămuriri cu privire la gustul băuturii, pe cea mai impunătoare voce evăr.

O bere de tip ale, cu un mix exotic şi cu un aftertaste de citrice. Sunt ferm convins că o să-ţi placă.

Am dat din cap respectuos. Ce dracu’ era să mai zic? Că n-am înţeles nimic? Că habar n-aveam ce înseamnă bere de tip ale sau lager?

(Ulterior, mi s-a ţinut un adevărat discurs ştiinţific despre cum se produce berea în funcţie de zonă, climă so on and so forth. Oamenii ăştia chiar ştiu ce fac.)

Inferno – foarte mişto, de altfel, avea o aromă uşoară de soc la final. DAR ESTE AFTERTASTE DE CITRICE ŞI VOI SPUNE ASTA TOATĂ VIAŢA MEA.

IMG_7316 - Cooopy IMG_7332 - Coooooopy

Serios vorbind. Singura bere de larg consum, so to say, pe care o poţi găsi acolo e Heineken. Dar de ce naiba să bei Heineken când poţi alege din aproape 100 de tipuri de beri foarte awesome? Nu eşti hotărât? Recomandarea standard e London Pride (am băut şi eu – e bună) sau Zăganu (brand românesc, pretty awesome. Veşnica glumă e că tre’ s-o bei repejor, să nu expire până o termini. “PENTRU CĂ N-ARE CONSERVANŢI” – citat din Dorina) Vrei altceva? Cere. Berea ţi se recomandă după un mic set de întrebări.

Mai dulce sau mai amară? Vii/te duci la şcoală/serviciu? Vrei să te îmbeţi? Rapid sau mai uşor?

Şi BOOM. Ai în faţă o bere genială. Garantez.

Zeppelin nu-i locul în care te duci să dai pe gât o bere, două, trei. That’s not how it works. De asemenea, nu e locul în care să vezi mini-petreceri studenţeşti. Şi în niciun caz locul în care vezi oameni beţi făcând scandal. Când am spus că-i select, chiar asta am vrut să spun. Îi.

De asemenea, chestie de care sunt extrem de încântată. Mi-am băut aici primul Martini.

Credeţi-mă. Primul Martini este mai important decât prima noapte de sex. Şi pot să pun pariu că cel puţin jumătate dintre fete visează să bea martini singure, la bar, cu ruj roşu şi rochie neagră. ŞI EXACT ASTA AM FĂCUT. (Mai puţin rochia, să fim serioşi.)

IMG_7335 - Copy copy

^ Ăla nu-i primul Martini. Dar seamănă extraordinar de bine între ele.

Pentru că tot vorbeam de cocktails şi pentru că ţin morţiş să dau cât mai multe detalii – dacă vrei, idk, un Cuba Libre cu mai puţină cola şi mai mult rom, poţi să ceri, sigur fiind că asta vei bea.

Atât staff-ul cât şi conducerea sunt cei mai băieţi (şi fete) şi ştiu ce înseamnă respectul faţă de client atâta timp cât şi clientul ştie să respecte locul şi oamenii.

Am dat-o în diverse şi am uitat să menţionez mini-biblioteca. *hyperventilating*

IMG_7325 - Copcccy copy

AU CĂRŢI. Şi nu, nu sunt doar de decor. Poţi să iei frumuşel o carte şi să citeşti cât îţi bei cafeaua (au şi cafea, da) şi să o continui când mai vii. Şi au câteva titluri drăguţe, am verificat eu.

Partea mea preferată e baia. Nu, nu l-am pus pe Vladimir să facă poze în baie, what the fuck, people. Dar e atât de drăguţă şi frumos luminată şi frumos mirositoare! Ar trebui să bei în Zeppelin doar pentru ocazia de a merge la baie. E genial.

Concluzionând. (Nu că n-aş fi început cu ‘deci’). Dacă aveţi impresia că fiecare bar de rock trebuie să fie zgomotos şi murdar şi să arate sărac – mergeţi în Zeppelin să vă zdruncinaţi convingerile. Marin Serghiescu, nr. 7 devenit unul dintre locurile mele preferate din Bucureşti.

Thus being said, sper ca ăsta să fi fost primul sort of review al unor locuri drăguţe. Vladimir o să se ocupe de poze. Echipa racheta.

PS: Click pe poze pentru dimensiuni decente.

PPS la cerere: IMG_7330 - Copy

One thought on “Zeppelin Pub

Leave a Potato

