Comic Con 2014

Cum eu sunt mai nouă în domeniu atunci când vine vorba despre convenţii şi întâlniri d-ăstea, am fost mai mult decât entuziasmată să ajung la Comic Con. Ah, East European Comic Con, surle, trâmbiţe, gagici cu ţâţe mari şi mulţi oameni. Am avut abonament normal, deci n-am trecut pe la marele Cal Drogat sau pe la don’şoara Tonks. Daaar, am avut bunul simţ să merg tot weekendul. Can I get a hell yeah for that?

Ok. So. Best thing ever. Eu n-am ştiut la ce oră începe. Aşa că am ajuns vineri pe la…14? După care am aşteptat să ni se spună că trebuie să ne luăm brăţărele. După care am stat la o coadă. O coadă degeaba, că după 20 de minute a venit cineva să ne spună că nu se întâmplă nimic. Ne-am mutat la altă coadă. Am luat brăţări. Altă coadă la intrare. And then there was hope. A început la 16.

PROS:

– merchandise

– cool cosplayers

– gaming

– oameni pe care nu îi mai văzusem de un car de ani sau pe care nu îi văzusem niciodată irl

CONS:

– organizare aiurea. Am întrebat 3 oameni dacă mai sunt şi alte standuri de merch pe lângă cele din the main hall până să i se facă milă de mine unui tip şi să-mi spună că merch-ul e în sala cu tronul.

– prea puţin merch

– Nu am înţeles nici acum care a fost faza cu înscrierea la LoL. Era un tip care alegea oameni randomly din mulţime. Oook…

– Dacă nu stăteai la 5 cozi să te joci sau preferai să nu stai să te uiţi la stream-uri de la All-Star 2014, nu prea aveai nimic de făcut.

 

 

Mi-am cumpărat o groază de chestii simpatice de care nu aveam nevoie absolut deloc. Ar fi trebuit să fac un haul or smth.

Printre altele, mi-au plăcut fetele de la forever young, o domnişoară extrem de simpatică din Bulgaria cu cele mai drăguţe sketch books ever, Alex Deva a cărui carte am cumpărat-o mai mult din greşeală (revin cu review), Giorge Roman – check him out, he’s super cool, şi băieţii cu 1865233836 de figurine, inclusiv o superbitate cu Ezio de care m-am îndrăgostit, dar care costa cât două salarii de-ale mele.

Aveam de gând să pun şi poze, dar îmi este LENE. Mi-a plăcut tipa plinuţă cu bila aia stranie şi mov, Ashe şi Connor din Assassin’s Creed. Mi-au plăcut mai mulţi, dar pe ăştia i-am ţinut minte.

Ok, şi poze, after all. Din fericire, nu îi puteti vedea părul de Justin Biever al lui Connor. Totally not cool.

Also, scuzaţi pozele. I can’t do better.

IMG_6852 IMG_6872 IMG_6949

 

Dacă îmi mai amintesc ceva important de menţionat, fac un update.

Care a fost pe-acolo, cum vi s-a părut?

3 thoughts on “Comic Con 2014

  1. Liliaku' says:

    Am fost doar sâmbăta, din păcate atât mi-a permis timpul :(
    Având în vedere că am fost prima oară la un comic con… am rămas plăcut impresionat, unele cosplay foarte reușite, m-am pozat cu câțiva dintre ei, prea mulți gameri pe centimetru pătrat..să nu mai zic că dadeau adevarate lupte de supraviețuire „nefericiții” care trebuiau să împartă skin-uri la LOL.
    Multe fete (dar multe) frumoase, am avut cu ce să-mi clătesc ochii >:)
    Văzui pe Jason și pe Mark…acum când mă uit la supernatural mă bufnește râsul :))
    Evident că mi-am luat și o amintire… insignă cu Alucard; dar cel mai mult mă bucură că am reușit să întâlnesc o „micuță”, face-to-face după 9 ani de când ne știm…fuck cum mai trece timpul ăsta :|

  2. Am fost eu, eu..dar eu am fost la Crowley…a fost foarte tare…adica omul asta a vorbit intr-o ora niste chestii super tari….. organizarea si-a batut joc de participantii la Cos Play…. adica era unu care nu se descurca sa dea next pe un Winamp si schimbau pozele chiar daca era doar UNA de fiecare…au stricat finalul la o tipa, saraca, ce ofticata era…

  3. Vine review-ul ăla? Că tot aștept și aștept :) Greșeală-greșeală, dar să știm și noi!

    Dacă nu ți-a plăcut, primești banii pe greșeală înapoi! (Presupunînd că-mi amintești cît mi-ai dat.)

Leave a Potato

