Mă-ta-i happy

Dacă mai aud vreodată căcatul ăla de melodie, arunc pe cineva pe geam. Chiar dacă nu am niciun geam prin apropriere.

Subiect de meditaţie pe ziua de astăzi: cât durează până iese din trend o melodie catchy? Că există şi Dragostea din Tei, dar nu auzi pe toată lumea fredonând asta în fiecare zi şi la fiecare radio, deşi a avut şi perioada ei de glorie.

 

De fiecare dată când aud cânticelu’ ăsta mă deprim mai rău decât Depresiunea Transilvaniei şi devin mai supărată decât băieţii de la Children of Bodom. Vreau să-l tai pe preafericitul cântăcios aşa cum îmi taie el cheful de viaţă.

7 thoughts on “Mă-ta-i happy

  1. Si pe mine a inceput sa ma scoata din sarite, dar macar copilasii au inceput sa injure mai corect, deci ceva bine a facut melodia. *hugs* tho

Leave a Potato

