Despre cum este Ruki una dintre cele mai proaste creaturi din lume

Un titlu lung pentru o poveste scurtă. Serios, nici nu ştiu de ce-mi laud prostia şi naivitatea aici. Probabil pentru a mă asigura că nu mai fac şi alţi oameni acelaşi lucru.

În primul rând, trebuie să ştiţi că eu am încredere în oameni. Like…I really do. Mi-e ruşine să cred că cineva ar putea avea intenţii mârşave, gânduri necurate sau alte chestii d-ăstea poetice cu caracter negativ.

 

Şi uite-aşa se face că veneam eu fericită de la Megaimaj cu o livadă întreagă de lămâi după mine când apare tipul ăsta super tulburat, confuz şi disperat care mă întreabă dacă ştiu vreun OMV pe-aproape, vorbind la telefon. Pula mea, i-am explicat omului pe unde e şi a început lungul discurs despre ulei de motor şi motorină din care nu am înţeles absolut nimic. Long story short, am sfârşit prin a-i da ultimii mei bani din portofel, cu promisiunea că revine el mai târziu să mi-i înapoieze. Nu e vorba decât de vreo 50 de lei, da’, căcat, erau banii mei.

Cum? Habar n-am.

Dar părea disperat şi nah…

Bineînţeles că n-a mai apărut niciodată.

 

Advice, în cazul în care mai există oameni uşor de convins, ca mine.

Asiguraţi-vă că luaţi ceva important de la persoana respectivă, dacă vă promit banii înapoi. Acte, eventual.

Asiguraţi-vă că aveţi numărul de telefon, deşi asta nu garantează returul. E bine de avut, tho’. Eu nici măcar asta n-am făcut.

Asiguraţi-vă că nu sunteţi tâmpiţi, ca mine. Nu vreau să fiu rea, dar mai bine evitaţi să daţi bani unor străini.

 

Uite-aşa mi-a fost distrusă încrederea în umanitate.

Don’t do this. Like…ever.

One thought on “Despre cum este Ruki una dintre cele mai proaste creaturi din lume

  1. Florina Marin says:

    La fel mi-a fost şi mie distrusă încrederea. O tipă “din Croaţia” cu o engleză ciudată mi-a zis că a fost jefuită şi i-am dat 50 de lei “ca să-şi elibereze alte acte de la Ambasadă”. Nu i-am cerut nicio garanţie, nu m-a sunat niciodată.

Leave a Potato

