Randomness of the night: WinterCamp 2015

Concluzii, sentimuri şi primele chestii la care te gândeşti când ajungi acasă.

1. Suffering because buffering. Am pierdut două meciuri de LoL pentru că 5000 ping.

2. Pentru o persoană veşnic obosită, dorm prea mult. Cred că sunt prima persoană care se poate lăuda cu dureri de la prea mult somn într-un camp.

3. Ai început vreodată să-i povesteşti ceva mamei tale şi apoi ţi-ai dat seama că ce s-a întâmplat e puţin ilegal?

4. Opening my sugar cube – I need more redeeming qualities because my amazing sense of humour isn’t getting me anywhere. (But thanks, guys, mi-aţi dat diabet. Sunteţi nişte simpatici <3)

5. Cred că am fost blestemată la naştere să mi se greşească veşnic numele.

6. A fost campul oamenilor care par să ţină morţiş să-ţi demonstreze că îşi ştiu numele. (badge cât casa la gât cu numele pe el – bună, eu sunt <insert name here>)

7. Wintercamp: hey, I got an idea

me: just fuck me up

8. Perioada perfectă să faci conjunctivită.

9. Când eu spun Marian voi spuneţi femei.

10. Mulţumesc, Suc de Mere, că m-ai lăsat să dorm în patul tău deşi nici măcar nu am făcut cunoştinţă în mod oficial.

Mulţumesc, bă, ASLS. Sunteţ’ nişte valoroşi. You give me a boner in my heart.

Vă pupă Ruki cu i.

Leave a Potato

