Ce are toată lumea cu Florin?

De vreo câteva zile wall-ul meu de pe facebook a fost invadat de articolul lui Florin însoţit de comentarii mai mult sau mai puţin prietenoase şi apreciative.

Parcă a revenit proasta aia cu dumnezeul ei mort în Occident.

Pentru cei cu tl;dr pe articolul lui Florin, să vă explic: tipul a făcut o traducere a unui textuleţ scris de Charles Warnke. A precizat chestia asta mare, roşu şi subliniat să vadă tot chioru’. Textul este un siropel subtil despre cum tipele care citesc le sunt superioare tipelor care nu. Bun.

ŞI DE CE PULA MEA ATÂTA TAM-TAM?

Băi, urăsc haterii care-s degeaba. Nu te iei de un om pentru simpul fapt că are mai mult succes decât tine, chiar dacă ţie ţi se pare că e pe nedrept. Are mai mult trafic decât tine pentru o chestie care ţie nu îţi trezeşte interesul? OH WOW. E imposibil ca alţii să fie interesaţi de alte chestii decât tine, PULA MEA.

Hai să ne luăm de oameni că nu fac treabă super profesionistă atunci când EI NU SUSŢIN ASTA.

Tâmpiţilor.

Lăsaţi omul în pace. M-aţi plictisit.

3 thoughts on “Ce are toată lumea cu Florin?

  1. Mi-a placut la nebunie articolul ala! Uite, ti-am lasat un cartof, pentru ca la mine pe blog bate vantul de cand am descoperit tumblr. XD

  2. Multumesc pentru incurajare. Eu ii ignor pe cei care comenteaza doar ca sa se afle in treaba. Chiar daca am fost acuzat de plagiat pentru articolul. Chiar daca mi s-a spus ca nu asta face un blogger (sa traduca, adica). Mie mi-a placut si am simtit nevoia sa il public la mine pe blog. Ca nu le-a placut unora, asta este! Multumesc inca o data!

Leave a Potato